Logo

Dakraam-gordijn

Officiële VELUX® dealer

0
Verzend- en leveringsvoorwaarden

Verzending en levering

Houd er rekening mee dat onderstaande informatie verwijst naar bestellingen die zijn afgeleverd in Nederland 


Hoe worden onze producten verzonden?

Voor onze leveringsservice maken we gebruik van DPD. Voor een geslaagde aflevering is het noodzakelijk dat u ons de naam van de geadresseerde bekend maakt bij het invoeren van het afleveradres, ook bij bestelling uit naam van een bedrijf. LET OP: Houd er rekening mee dat in Nederland geen bezorging mogelijk is op de Waddeneilanden en de Antillen.

LET OP: Voor een bestelling in Vlaanderen kunt u onze Belgische homepage dakraam-gordijn.be bezoeken.

Van ieder artikel dat we maken wordt de kwaliteit gecontroleerd voordat het wordt verzonden. Altijd.

U ontvangt sms-berichten op het telefoonnummer dat u bij de bestelling hebt opgegeven, met onder andere:

  • Een melding de dag voor de bezorging
  • Een melding op de dag van de bezorging met een bezorgperiode van 1 uur
  • Interactieve optie om een alternatieve bezorgdatum te kiezen
  • Interactieve optie om een afleverpunt te kiezen

 

Leveringstermijn

Gewoonlijk wordt uw order binnen 3 à 7 werkdagen geleverd, afhankelijk van de bestemming. Werkdagen zijn maandag-vrijdag, met uitzondering van feestdagen.

Enkele van onze producten zijn niet op voorraad en eisen meer levertijd. Wanneer u producten aan uw winkelmandje toevoegt ziet u de verwachte leveringstermijn.

Verzendkosten

Wij brengen 7,95 EUR (incl. btw) per bestelling in rekening. We hanteren een standaard tarief, wat betekent dat het bedrag per bestelling gelijk blijft, ongeacht de omvang van uw bestelling. Als uw order alleen bestaat uit kleurstalen, is de levering gratis.

Uw bestelling volgen

Wanneer we uw bestelling verzenden, sturen we u een e-mail. In deze e-mail vindt u het volgnummer waarmee u op de website van de vervoerder de verzending van uw bestelling kunt volgen tot deze bij u wordt afgeleverd.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling wordt afgeleverd?

Als u bij aflevering niet aanwezig bent, wordt meestal een kennisgeving achtergelaten en wordt geprobeerd uw pakket op een later tijdstip alsnog af te leveren. Wanneer aflevering ook bij de tweede poging niet mogelijk is, wordt opnieuw een kennisgeving achtergelaten met het adres van het dichtstbijzijnde ophaalpunt van DPD waar u uw bestelling kunt ophalen. U heeft dan meestal een week om het pakket af te halen. Als u dit niet doet, wordt de bestelling aan ons geretourneerd en storten wij het aankoopbedrag terug.

Wanneer uw pakket beschadigd lijkt

We verzoeken u om de verpakking van de goederen bij aflevering door de koerier te controleren. Bij een eventueel zichtbare beschadiging van het pakket die kan wijzen op beschadiging van de verpakte artikelen, vragen wij u de levering niet aan te nemen. In dit geval kunt u het best een aanmerking op de afleveringsdocumenten over de beschadiging maken en onmiddellijk contact opnemen met onze klantendienst.